לינה בהאקונה -Hanaori

לינהמלון
לבסוף לאחר ימים רבים של מחשבה החלטנו לסגור את המלון  Hanaori ללילה אחד, החלטה שלא הצטערנו עליה. במלון חווינו חוויה יפנית בדיוק כמו שרצינו! קבלת הפנים במלון הייתה נעימה ורגועה, קיבלנו את החדר בשעה 15:00 (עד אז יצאנו לטייל) כשחזרנו למלון וקיבלנו את החדר, קיבלנו קימונו אותו אספנו ליד הספא, הסתובבנו עם הקימונו באופן חופשי במלון, מה שהכניס אותנו לאווירה יפנית. החדרים היו מעוצבים בסגנון יפני (קטנים קצת..) אבל יפים מאוד ונקיים. שילמנו עבור חצי פנסיון והייתה לנו ארוחת ערב ובוקר. לארוחת הערב הגענו לבושות בקימונו ואכלנו ארוחה יפנית מסורתית שהשלימה לנו את החוויה. לא היו מסעדות קרובות למלון כך שארוחת הערב במלון הייתה הכרחית ומצוינת. בחדר אוכל היה אוכל יפני מסורתי, אך היו גם סטייקים מעולים (כך שניתן היה למצוא גם אוכל המתאים לחיך הישראלי בארוחה...). במלון היה ספא הכולל סאונות ואונסן לשימוש חופשי מה שהיה חוויה בפני עצמה, הכניסה לאונסן היא בעירום (ולא למקועקעים), ישנה חלוקה כמובן של בנים ובנות. ניתן להוסיף מסאג'ים בתשלום נוסף.  חוויה מרגיעה, כיפית ובלתי נשכחת (במיוחד שהיה לנו מזג אוויר קריר וגשום בחוץ). המלצה חמה על המלון למי שרוצה להרגיש חוויה יפנית אמיתית! מחיר ששילמנו עבור המלון: ₪1,300 ש"ח לזוג ללילה עבור חצי פנסיון. *חשוב לציין שהמלון ממוקם פשוט מדהים בדיוק במקום היציאה של ספינת הפיראטים שזו אחת האטרקציות המרכזיות בהאקונה, בסמוך לתחנת האוטובוס וליד הרכבל (כל זה במרחק 5 דקות הליכה). *חסרון מרכזי עבורי במלון הוא ההליכה הרבה מהקבלה עד לחדר, היה קצת כמו מבוך. אבל אפשר היה להסתדר עם זה..